Subject: FW: Reguleerija koolitus 20.02.2025
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 11:26:05 +0200

Saatja: Maria Velt <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: reede, 31. jaanuar 2025 10:55
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Reguleerija koolitus 20.02.2025

Tere Jaan,

Jätkame ka sel aastal liiklusreguleerija koolituste korraldamisega.
Sooviksime koolituse praktilise osa viia läbi vanas tuttavas kohas
riigiteel 11401 (Instituudi tee) km 5, Harku vald, Harjumaa. Selle tarbeks
olen kaasajastanud skeemi ning saadan ka liiklusvälise tegevusloa taotluse
Teile kooskõlastamiseks.

Reguleerija koolitus on meil planeeritud 20.02.2025. Nagu ikka, planeerime
seda teha tipptunni välisel ajal, vahemikus kell 13:00 – 16:00.

Meie viimasest vestlusest sain aru, et skeemi ei ole vaja enam
kooskõlastada. Piisab vaid liiklusvälise loa taotluse esitamisest.

Oleme ka varasematel kordadel praktilist õpet samas kohas ja sama skeemi
alusel teinud.

*	AKÖL: 7051 autot ööpäevas
*	Statsionaarselt kehtestatud piirkiirus antud alas 50 km/h
*	Tähiskoonuste omavaheline kaugus 10m

Lisan siiski kirjale juurde ka skeemi ning manusest leiate ka taotluse.
Teeme ka TarkTee teavituse.

Liikluskorralduse eest vastutab Ramudden OÜ (Maria Velt)

Lugupidamisega / Best regards
Maria Velt | Turvalisuskoordinaator

Mobiil: +372 58 700 100
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  |
www.ramudden.ee <http://www.ramudden.ee>

Ramudden OÜ
Tallinn | Artelli 16/18 | 10 621 Tallinn
Tartu | Turu 34a | 50 104 Tartu
Jõhvi | Tartu mnt 30 | 41 538 Jõhvi
Pärnu | Savi 5/2 | 80 040 Pärnu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.